Jemný dotek s hlubokým účinkem aneb Jak probíhá ošetření kraniosakrální osteopatií?

03.02.2024

Často se mě lidé ptají, jak vlastně vypadá průběh ošetření kraniosakrální osteopatií. Většina se domnívá, že jde o jemnou masáž. Ale není tomu tak. Pracuje se na mnohem hlubší úrovni těla i mysli.

Proto jsem se rozhodla Vám průběh ošetření co možná nejvíce přiblížit, tak jak probíhá u mě.

Začíná se úvodním rozhovorem, při kterém mě zajímá důvod a záměr návštěvy, doptávám se také na vaši anamnézu (tedy úrazy, nemoci, operace atd.).

Pak se přesunete na masérské lehátko. Dbám na to, aby se vám leželo opravdu pohodlně, proto vaší polohu přizpůsobuji individuálním potřebám vašeho těla. Po celou dobu zůstáváte oblečeni.

Nyní se naladím na svůj zdroj (vy už díky předchozímu příspěvku víte, o čem mluvím) a vnitřně se zklidním, neboť jak už jsem psala, energie je přenositelná a podvědomě ji přejímáme z okolí. Pak vás požádám o svolení k prvnímu doteku – věděli jste, že pokud klient nesvolí nebo ještě není na dotek připraven, jeho tělo je vnitřně stažené a proces terapie pak nemůže fungovat tak, jak má? Dotýkám se vás jemně na různých částech nohou, na hlavě, křížové kosti, ramenou. Můj dotek je velmi jemný, dal by se přirovnat k váze pětikoruny. V této fázi začínám vnímat jednotlivé procesy v těle, proudění tělních tekutin a celkové vyladění klienta. Vy se dostáváte do hlubší relaxace a v těle probíhají léčebné procesy. Já vnímám a vylaďuji možné omezení v proudění mozkomíšního moku, dále v nervovém, fasciálním či kosterním systému. Ve svém těle můžete vnímat různé tahy, tlaky, pohupování, proudění, teplo či chlad, vytváření jakéhosi vnitřního prostoru. Mohou se náhle objevit i různé emoce, vzpomínky, případně se mohou uvolnit i traumata, jenž jsou zapsány do našeho těla na buněčné úrovni. Těmito případnými procesy vás provázím laskavým, podporujícím rozhovorem.

Na závěr ošetření dochází k tzv. integraci, aby systém klienta byl schopný zpracovat vše, co se událo během ošetření. V této fázi obvykle zažíváte stavy hlubokého klidu, pocit pozitivní změny v těle. Vzájemné sdílení je důležité i pro přechod z hluboké relaxace do běžného fungování, proto než ode mě odejdete ptám se Vás na Vaše postřehy, dojmy a připojuji i své vlastní. V následujících dnech ještě mohou doznívat různé procesy, změny. Proto doporučuji svým klientům, naslouchejte svému tělu, nepřetěžujte se, buďte sobě laskaví.

Kraniosakrální osteopatie, to je jemný dotek s hlubokým účinkem.

Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky