Zdroje naší vnitřní síly - kde je máte vy?

03.02.2024

Někdy nám život přináší těžké chvíle, různé výzvy, bolesti a je pro nás náročné se s nimi vyrovnávat. Obzvláště pokud se nepříjemnosti nakupí najednou. 

Často má pak člověk otázky - Proč já? Proč se mi to děje? Já to nechci... 

Zkusme se na to podívat z té druhé stránky. Jsou to zkušenosti, které nás nějakým způsobem formují, může to být jedna z forem osobního růstu. Posiluje nás to a třeba i svou zkušeností můžeme v budoucnu někoho podpořit.

Každopádně nechci mnohé nepříjemné situace zlehčovat, ale já osobně se snažím věci brát pozitivně a hledat v nich vždy něco dobrého. Je pro mě pak lehčí složitější situace zvládat. 

K tomu, abychom dokázali zvládat těžší životní situace, máme tzv. zdroje. Zdroje naší vnitřní síly. 

Mými vnějšími zdroji jsou rodina, příroda, tvorba, procházky se psem, zahrada, hudba a také má oblíbená kraniosakrální terapie.

Ale pozor, zdroje jsou i vnitřní! Těmi mými jsou: být sama se sebou v tichu, pozitivní přístup, houževnatost, jen tak něco nevzdám, nadšení pro vše nové.

O vnější zdroje můžete přijít, o ty vnitřní ale ne. Proto je nesmírně důležité je pěstovat!

Jaké zdroje vnitřní síly máte vy? A dokázali byste vyjmenovat i své vnitřní zdroje?

Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky